poniedziałek, 17 grudnia 2012

Pastelowo - ekspresowo :)

W miniony weekend Scrapujące Polki urządziły Portal Party, a ja znowu nie miałam czasu na scrapowanie... W sobotę zasypało nas śniegiem i - oczywiście - musiałam pobawić się troszkę z moim synem : lepienie bałwana, rzucanie śnieżkami , robienie aniołków (albo orzełków - jak kto woli :)) na śniegu itp! Same Bardzo Ważne Zadania ;)))
 Pomimo tych priorytetowych obowiązków ;) ,w niedzielę udało mi się "popełnić" dwie podobne karteczki i bombkę (ale o tym następnym razem...).

Jakiś czas temu, otrzymałam gratisowe choineczki...
Nie miałam pomysłu, jak je wykorzystać, bo kształt miały całkiem interesujący, ale kolor zbyt jaskrawy.

Od niedawna jestem posiadaczką gesso i dopiero odkrywam jego uroki, ale tu wydało mi się idealne...
Gesso wykorzystałam też do pomalowania ścinkowo- gazetowego tła.

Pod pień choinki dodałam odrobinę pasty strukturalnej.

 Tak wygląda druga kartka:

Filcowe zaspy

Też gesso w tle...


Choineczki przyklejone na kostkach 3D


2 komentarze:

  1. Stwierdziłam ,że zamiast gesso mogę używać białej farby ackylowej. AAAAA dostałam pod choinkę komplet farb , więc musze zacząć tworzyć . Ale pastę strukturalną musze kupić .....

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kiedy mam gesso, używam go namiętnie :))) Farby akrylowe też lubię, ale dają nieco inny efekt...

    OdpowiedzUsuń