poniedziałek, 13 maja 2013

Dla Mamy

Delikatnie i pastelowo "pożeniłam" różne kolekcje i różnych producentów :)

Pochlapane Distressem i białą akrylówką.

 Zgłaszam na:
1. wyzwanie nr 1-warstwowo - Blog Papiery do scrapbookingu Piątek Trzynastego
 2. wyzwanie {Mama} - Blog Na-Strychu
 Użyłam następujących produktów ze sklepu :
 papier z serii 100%Piatek-13go
 papier Żwirek z UHK Gallery
 papier z serii Herbata z malinami-Konfitura-UHK Gallery
 papier z serii Vintage Memories
 kwiaty wiśni
 wykrojnik-Cheery Lynn-Fanciful Flourish
 mini spinacz

3. Dodatkowo inspirowałam się Karmelkowowymi kolorami na kwiecień
Dziękuję za Wasze komentarze i pozdrawiam!!!

4 komentarze:

  1. Świetne zastosowanie kolorów, a sama kartka kojarzy mi się nawet z okładką mojej książki, wyszło bardzo wiosennie a nawet letnio :) Niezmiernie mi miło, że wzięłaś udział w kwietniowych kolorkach!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne to połączenie papierów :) Kartka jest bardzo lekka i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :). Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń