środa, 9 października 2013

Z odzysku

Zainspirowałam się wrześniowym wyzwaniem Gembuli na portalu Scrapujących Polek (eco+jeans), ale jak zwykle nie zdążyłam ;)))
Powstały trzy podobne kartki, każda mniej lub bardziej "recyklingowa". Wykorzystałam m.in. stare, przetarte dżinsy, tekturki z opakowań, ścinki koronek i papier ze starych kartek (które mój mąż przynosi z firmy, bo te od bliskich zawsze archiwizuję ;)))
Już zaczynam "produkcję" kartek świątecznych, gdyż przy dwójce małych dzieci i pracy zawodowej na pełen etat, na wszystko brakuje mi czasu...
W tle papier z Galerii Papieru, postemplowany i "poembossowany" śnieżynkowymi stemplami od Agaterii.

Drewniana gwiazdka i motyw osady potraktowałam gesso.

Pierwszą pracę zgłaszam na wyzwanie #20 First Christmas w Craft-Szafie.
Jeszcze dwie kartki z serii :)



Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądają, bardzo lubię recyklingowe prace:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, gdy udaje się "przetworzyć" jakiś "śmieć" :)

      Usuń
  2. świetnie wykorzystałaś pozorne "resztki"! piękna praca, bardzo klimatyczna i jedyna w swoim rodzaju. dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemne dla oka karteczki :)) ja jeszcze nie mam ani jednej świątecznej, a w zeszłych latach ruszałam z nimi już od połowy września.
    Joanna G pozdrawia Joannę G :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka a nawet cała kolekcja :) recykling jest teraz bardzo na topie :) dziękuję za wspólną zabawę :) Margot DT Craft - Szafa

    OdpowiedzUsuń