piątek, 6 grudnia 2013

Ho ho ho !

Był dziś u Was Święty Mikołaj? U mnie jeszcze nie... gdyby tylko chciało mi się pójść na pocztę po paczkę, to dostałabym dziś prezent ...scrapowy - oczywiście! :)
 Dla "moich" Dziewczyn z pracy przygotowałam świąteczne zakładki. Mam nadzieję, że się spodobają...


Podobne, ale nie identyczne, głównie z papieru z Magicznej Kartki. Do tej pory nie używałam papieru tej firmy, bo wzory mi nie pasowały, ale gdy zdecydowałam się kupić kilka arkuszy z kolekcji Gwiazda Północy, okazało się, że ten papier jest fantastycznej jakości!
***
Tak wyglądał dziś widok z moich okien około 8 rano.


Cieszyłam się, że mam dziś drugą zmianę, bo nie wszyscy dotarli rano do pracy...
Pozdrawiam Was ciepło w ten wietrzny dzień :))))

3 komentarze:

  1. Świetne są te zakładki :) U mnie rano też tak było :) Niestety już po śniegu, został tylko zimny wiatr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zakładki, lubię właśnie taki zimowy motyw papieru. Kiedyś rękawiczki w takie gwiazdki robiłam:) Bardzo ładny papier.

    OdpowiedzUsuń